Välkommen till min quiltsnack!

Höör, Skåne, Sweden
TygTokiga Kerstin är en bra beskrivning på mig! Enligt maken iaf... Och jag håller med. (Se ”Tröst för tygsamlare ”!) Jag har "alltid" hållit på med någon form av textilt hantverk. Det har varit trasmatteväv (köpte en loppäten vävstol mod större på auktion när jag var 16...!), virkning, stickning, frivoliteter, klädsömnad och nu lapptäcken, applikationer och quilt. Jag är med på Sysidan.se, Quilteforum.dk och Blogger och så Rikstäcket, Gåsakviltarna, Öresundsquiltarna, Lappligan och Nya Niorutorna! Jag har alltså fullt upp... Det kommer rapporter från syrummet, men kanske ett och annat tips från spisen också! Jag gillar att laga mat och det sätter sina spår minsann...

måndag 17 februari 2014

Fler börsar

Börsarna var så roliga så det blev ett gäng till... Närmare bestämt fem stycken men dom går ju så fort att sy!



Jag hade sånär glömt att länka till EvaJ:s Visa o Berätta!



7 kommentarer:

  1. Härliga börsar du sytt Kerstin/Bambikram

    SvaraRadera
  2. Tur Kerstin att du inte glömt mig!!Tack för du vill INSPIRERA på Visa och Berätta.måndag/Bambikram

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom kul att sy. Jag har bara hunnit med en, titta gärna in på min blogg http://eliotsyr.blogspot.se

    SvaraRadera
  4. Så fina. Och jag har ännu inte sytt en, jag som fick mönstret först av alla för länge sedan av Ingrid.

    SvaraRadera
  5. Ja, här får vi se ytterligare några söta små börsar som Du sytt i andra tyger.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  6. De er raska å sy, og du har sannelig fått ihop mange...... :-)
    God helg,
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  7. Söta börsar du sytt men var får man tag på mönstret skulle gärna vilja sy dessa
    Kram Karin

    SvaraRadera